ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ
کتابخانه فدک در ساختمان استیجاری به متراژ 125 متر ،دارای سالن مطالعه ،اتاق مجزاء بخش کودک و بخش مرجع می باشد.
سال تاسیس:1392
جلد منابع: 6454
دارای اینترنت ADSL پرسرعت مجزا برای اعضا.
روزهای مراجعه به کتابخانه فدک فیض آباد،به شرح زیر می باشد.
خانم ها: روزهای زوج - شیفت بعدازظهر
آقایان: روزهای فرد - شیفت صبح
آدرس کتابخانه:همدان- فامنین- فیض آباد
ارتباط با کتابخانه فدک
081-36868237

بایگانی
نویسندگان

۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

یکدوره کلاس آموزشی خوشنویسی در کتابخانه فدک ،در صورت به حد نصاب رسیدن اعضا، برگزار خواهد شد، علاقه مندان می توانند تا مورخه 1394/06/10 با مراجعه به کتابخانه مذکور و تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه،شرکت نمایند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۱
کتابخانه فدک

هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۶
کتابخانه فدک

 

ماجراهای پیشول و میشول و آقای نیکی
جلد سوم: اتاقک بازیافت
نویسنده و شاعر: بهنام صبوحی
تعداد صفحات: 11
انتشارات: کانون آگهی و تبلیغات سائس با همکاری سازمان مدیریت پسماند
گروه سنی: الف و ب

در باره کتاب:
داستان این کتاب به زبان شعر است. در این کتاب پیشول و میشول همراه با آقای پاکی و آقای نیکی در مورد اهمیت و فایده بازیافت و تحویل زباله های خشک به غرفه های بازیافت توضیح می دهند. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۵
کتابخانه فدک

 
به مناسبت اول ذی القعده،سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
تاریخ چشم به راه فاطمه‌ای دیگر است... انتظار به سر می‌آید و شمیم دلنوازی، خانه خورشید را فرا می‌گیرد. خنکای حضور دوباره فاطمه(س) در فضا ی مدینه جاری می‌شود و کوثر فاطمی، جوشیدن می‌گیرد. به کوچه باغ‌های حرم تو پناه می‌آورم و در سایه سار ملکوتی آن نفسی تازه می‌نمایم. کنار نهر استجابت می‌نشینم و قطره‌ای می‌شوم در آبی زلال اشک‌های زائرانت، ضریح نورانی‌ات را در آغوش می‌گیرم و از بین شبکه‌های آن، مزار مطهر تو را تماشا می‌کنم. باورم نمی‌شود، آیا به این سادگی به زیارت تو آمده‌ام، تو که زیارتت، همسان زیارت یاس گمشده مدینه است...

امام رضا(ع):

هرکس معصومه را درقم زیارت کند،مانند کسی است که مرا زیارت کرده است.

ولادت حضرت معصومه(س)و روز دختر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۲
کتابخانه فدک

عاطفه زارعی در نشست صمیمی با کتابداران شهرستان فامنین اظهار کرد: کتابداران ذائقه مراجعین و اعضاء را در انتخاب کتاب مد نظر قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در نشست صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین گفت: کتابداران در خصوص انتخاب کتاب‌ها ذائقه و خصوصیت‌های جمعیتی منطقه خود را مد نظر قرار دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۸
کتابخانه فدک
 روزآمد بودن سواد اطلاعاتی جزء لاینفک برای پیشرفت در دنیای امروز است عاطفه زارعی با تأکید بر اهمیت کتابخوانی اظهار کرد: روزآمد بودن سواد اطلاعاتی جزء لاینفک برای پیشرفت در دنیای امروز است.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین، توسعه کتابخانه‌های عمومی و عدالت در دسترسی کتاب و کتابخانه را از اولویت‌های اصلی اداره کل دانست و گفت: توجه به ویژگی‌های جمعیت شناختی، فرهنگی، سطح تحصیلات، حرفه، علایق و سلایق از شاخص‌های اصلی اداره‌کل در تامین منابع کتابخانه‌ها خواهد بود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به راه‌اندازی و احداث کتابخانه‌های روستایی اشاره کرد و خواستار آن شد که مسئولین در تعیین مکان کتابخانه در روستاها مکانی را در نظر بگیرند که دسترسی به آن برای عموم مخصوصاً کودکان و بانوان آسان باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۰
کتابخانه فدک

یازدهمین نشست «کتاب‌خوان» کشور در استان همدان توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، یازدهمین نشست «کتاب‌خوان» کشور در استان همدان روز یکشنبه هجدهم مرداد توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان و با همکاری کتابخانه عمومی شهید مدرس با حضور قریب به 150 نفر از فرهیختگان استان در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی اعتمادیه برگزار شد.

شرح آثار ارائه شده در نشست یازدهم  "کتاب‌خوان" همدان در ادامه آمده است:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۰
کتابخانه فدک

بیستم مرداد ماه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر شیعیان و دلباختگان آن حضرت تسلیت و تعذیت باد.


امام جعفر صادق (ع):خوشی و آسایش در خرسندی و یقین است و غم و اندوه در شک و ناخرسندی (منتخب میزان الحکمه)

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۱
کتابخانه فدک

امام علی (ع): رساترین چیزی که بوسیله آن می توانی رحمت الهی را به خود جلب کنی این است که در باطن به همه مردم عطوف و مهربان باشی.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۱
کتابخانه فدک

کتاب «الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» اثر دکتر سیدرضا صالحی امیری و دکتر رزیتا سپهرنیا ساعت 16 روز سه‌شنبه سیزدهم مرداد با حضور نویسندگان این کتاب، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جمعی از اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی مرکزی تهران، رونمایی شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴
کتابخانه فدک