ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ
کتابخانه فدک در ساختمان استیجاری به متراژ 125 متر ،دارای سالن مطالعه ،اتاق مجزاء بخش کودک و بخش مرجع می باشد.
سال تاسیس:1392
جلد منابع: 6454
دارای اینترنت ADSL پرسرعت مجزا برای اعضا.
روزهای مراجعه به کتابخانه فدک فیض آباد،به شرح زیر می باشد.
خانم ها: روزهای زوج - شیفت بعدازظهر
آقایان: روزهای فرد - شیفت صبح
آدرس کتابخانه:همدان- فامنین- فیض آباد
ارتباط با کتابخانه فدک
081-36868237

بایگانی
نویسندگان

عاطفه زارعی در نشست صمیمی با کتابداران شهرستان فامنین اظهار کرد: کتابداران ذائقه مراجعین و اعضاء را در انتخاب کتاب مد نظر قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در نشست صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین گفت: کتابداران در خصوص انتخاب کتاب‌ها ذائقه و خصوصیت‌های جمعیتی منطقه خود را مد نظر قرار دهند.
عاطفه زارعی با تشکر از کتابداران این شهرستان عنوان کرد: تلاش‌های زیادی برای بهبود کیفیت خدمات کتابخانه‌ای با توجه به محدودیت‌های و امکانات موجود در شهرستان فامنین انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: کتابخانه‌ها می‌بایست برای مراجعین کلاس‌های آموزشی مختلفی برگزار نمایند تا به عنوان یک مرکز فرهنگی شاخص معرفی و مطرح شوند و همچنین خواستار ارتباط گیری بیشتر کتابخانه‌ها با سایر مراکز فرهنگی در جهت اشاعه برنامه های ترویج فرهنگ مطالعه شد.
در ابتدای این نشست رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین ارائه کرد.
روح اله رسولی از رشد دو برابری منابع کتابخانه‌ای شهرستان نسبت به سال 92 خبر داد و افزود: برنامه‌های جنبی ویژه‌ای برای افزایش اعضای کتابخانه در کتابخانه‌ها تدارک دیده شده است که درحال اجرا می باشد.
وی ادامه داد: برنامه ساخت سالن مطالعه کتابخانه عمومی شهید مطهری در دستور کار انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار دارد که امیدواریم با تصویب نهایی این طرح عمرانی به بهره برداری برسد.
رسولی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال شاهد رشد چشمگیر شاخص‌های کتابخانه‌ای در این شهرستان باشیم.
در ادامه مسئول کتابخانه فدک فیض آباد نیز گزارشی از روند کارهای انجام شده در کتابخانه مذکور را ارائه نموند.
مجتبی حمیدی پس از ارائه مفصل گزارش، از استقبال مردم فرهنگ دوست روستای فیض آباد از خدمات کتابخانه فدک خبر داد.
حمیدی افزود:20 درصد جمعیت روستای فیض آباد عضو کتابخانه هستند و روزانه درحدود متوسط 30الی40نفر برای مطالعه و امانت کتاب به کتابخانه مراجعه می کنند.
وی در آخرباتوجه به جمعیت نزدیک به 3000 نفری روستا و عضویت درصدی بالای اعضا، توجهات ویژه مدیرکل محترم سرکار خانم دکتر زارعی و مسئولین محترم شهرستانی را به کتابخانه فدک خواستار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
کتابخانه فدک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی