ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ
کتابخانه فدک در ساختمان استیجاری به متراژ 125 متر ،دارای سالن مطالعه ،اتاق مجزاء بخش کودک و بخش مرجع می باشد.
سال تاسیس:1392
جلد منابع: 7061
دارای اینترنت ADSL پرسرعت مجزا برای اعضا.
روزهای مراجعه به کتابخانه فدک فیض آباد،به شرح زیر می باشد.
خانم ها: روزهای زوج - شیفت بعدازظهر
آقایان: روزهای فرد - شیفت صبح
آدرس کتابخانه:همدان- فامنین- فیض آباد
ارتباط با کتابخانه فدک
081-36868237

بایگانی
نویسندگان

مجتبی حمیدی؛ مسئول کتابخانه عمومی فدک فیض آباد شهرستان فامنین اظهار داشت:  با دعوت از خیرین و حامیان کتابخانه فدک که باحضور شوراهای محترم و دهیاری روستای فیض آباد،معتمدان و خیرین در جهت پیشبرد اهداف کتابخانه و همفکری جهت کمک به کتابخانه در کتابخانه عمومی فدک با حضور احمدعلی حمیدی معاون اسبق فرمانداری شهرستان فامنین و روح الله رسولی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین برگزار شد.
در ابتدای این جلسه روح الله رسولی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین اظهار داشت: کتابخانه ها به جایگاهی رسیده اند که یکی از مهم ترین مکان های فرهنگی هستند که غیر از مسائل کتابداری به ارائه برنامه‌های فرهنگی جامع و آموزشی در همه رده های سنی می‌پردازند؛ از این رو توجه به این نهاد توسط خیرین و دوستان اهل قلم و اندیشه باعث ایجاد زیرساخت برای آینده گان می باشد.

رسولی افزود: با توجه به اتمام قرارداد ساختمان کتابخانه با سپاه ناحیه شهرستان فامنین در جهت در اختیار قراردادن ساختمان جدید برای جابجایی کتابخانه و یا ساخت کتابخانه ای جدید با مشارکت حداکثری مسئولان روستا و خیرین چاره ای اندیشیده شود و در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود.
در ادامه احمدعلی حمیدی معاون اسبق فرمانداری فامنین گفت: اهمیت وجود کتابخانه فدک به عنوان تنها مرکز جامع فعال فرهنگی در روستا و خدماتی که در زمینه های مختلف فرهنگی و آموزشی ارائه می‌دهد بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان جایگاه مطالعه کتاب در جوامع افزود: وجود مکان های فرهنگی جامع این چنینی در جهت آگاهی بخشی افراد در جامعه لازم و ضروری می باشد.
حمیدی خاطرنشان کرد: با کمک خیرین ،شوراها و دهیاری و همچنین دولت  باید زیرساخت‌های فرهنگی در جهت ساخت کتابخانه ای با استانداردهای ملی برای بزرگترین و پرجمعیت ترین روستای (فیض آباد) شهرستان فامنین در اولویت کاری قرار بگیرد.
در پایان جلسه مقرر شد شوراهای اسلامی و دهیاری برای ساخت کتابخانه فدک که زمین آن قبلا به تایید کارشناسان محترم اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان رسیده ، نسبت به خودیاری و مشارکت در ساخت کتابخانه،از طریق خیرین اقدامات لازم را تسریع دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۷
کتابخانه فدک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی