ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ
کتابخانه فدک در ساختمان استیجاری به متراژ 125 متر ،دارای سالن مطالعه ،اتاق مجزاء بخش کودک و بخش مرجع می باشد.
سال تاسیس:1392
جلد منابع: 6454
دارای اینترنت ADSL پرسرعت مجزا برای اعضا.
روزهای مراجعه به کتابخانه فدک فیض آباد،به شرح زیر می باشد.
خانم ها: روزهای زوج - شیفت بعدازظهر
آقایان: روزهای فرد - شیفت صبح
آدرس کتابخانه:همدان- فامنین- فیض آباد
ارتباط با کتابخانه فدک
081-36868237

بایگانی
نویسندگان



در حریم فاطمیه مرغ دل پر میزند

ناله از مظلومی زهرای اطهر میزند

السلام علیک یا فاطمه الزهرا . . .

 

جگرم خون و دلم سر به گریبان علی است
صبح هم در نظرم شام غریبان علی است

گرچه با چاه کند درد دل خود ابراز
چاه هم بی‌خبر از غصه‌ی پنهان علی است

سند غربت مولاست رخ نیلیِ من
سند غربت من، سینه‌ی سوزان علی است

بارها دشمن اگر آید و دستم شکند
دست بشکسته‌ی من باز به دامان علی است

کافران در حرم وحی نیارید هجوم
به خدا قصد شما حمله به قرآن علی است

اهل یثرب ز چه از گریه‌ی من خسته شدید؟
دو سه روز دگری فاطمه مهمان علی است

درِ آتش‌زده و ناله‌ی مظلومی من
سند مستند سوختن جان علی است

رفتم اما جگرم بهر علی می‌سوزد
به خدا خانه‌ی بی‌فاطمه زندان علی است

دارم امید که در حشر پریشان نشود
حال آن سوخته جانی که پریشان علی است

داده تاریخ به هر عصر، گواهی میثم
کز ازل صبر و رضا پایه‌ی ایمان علی است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
کتابخانه فدک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی