ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ
کتابخانه فدک در ساختمان استیجاری به متراژ 125 متر ،دارای سالن مطالعه ،اتاق مجزاء بخش کودک و بخش مرجع می باشد.
سال تاسیس:1392
جلد منابع: 7061
دارای اینترنت ADSL پرسرعت مجزا برای اعضا.
روزهای مراجعه به کتابخانه فدک فیض آباد،به شرح زیر می باشد.
خانم ها: روزهای زوج - شیفت بعدازظهر
آقایان: روزهای فرد - شیفت صبح
آدرس کتابخانه:همدان- فامنین- فیض آباد
ارتباط با کتابخانه فدک
081-36868237

بایگانی
نویسندگان

 فرماندار فامنین در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با موضوع برگزاری «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، گفت: تغییر رفتار جامعه درخصوص مطالعه باید از سنین کودکی با حفظ ارزش‌ها آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان فامنین با موضوع برنامه‌ریزی «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در فرمانداری آن شهرستان تشکیل شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان فامنین گفت: بستر و اساس حرکت عمومی یک جامعه منوط به داشتن فرهنگی پویا و توانمند است که باید جوابگوی همه نیازهای افراد باشد.
وی ادامه داد: این فرهنگ جز با بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های مردم به دست نمی‌آید.
پورمجاهد با یادآوری نیاز به فرهنگ‌سازی از دوران کودکی افزود: تغییر رفتار جامعه درخصوص مطالعه باید از سنین کودکی با حفظ ارزش‌ها آغاز شود.
 وی تمامی ادارات مرتبط با مطالعه را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» فراخواند و خواستار توجه همه ادارات به این امر مهم شد.
در این جلسه عرفانی‌مقدم معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز با اشاره به دیدگاه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص بالا بردن سطح مطالعه در کشور از آمادگی این اداره‌کل برای افزایش دسترسی جغرافیایی مردم به کتابخانه‌ها از طریق ایجاد کتابخانه‌های جدید بخصوص کتابخانه‌های روستایی خبر داد.
 وی گفت: در صورت در اختیار قرار دادن محل مناسب با استاندارد‌های لازم در روستاهای با جمعیت بالای 1500 نفر این اداره، منابع لازم را برای ایجاد کتابخانه تأمین و همچنین یک نفر از افراد بومی همان روستا را استخدام خواهد کرد.
عرفانی در خصوص «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم در نظر دارد «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» پویا و تاثیرگذار برگزار نماید که این مهم با مشارکت همه اعضای انجمن و کمیته میسر خواهد بود.
در ادامه این جلسه رسولی رییس اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین با ارائه برنامه‌های این اداره برای «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» خواستار همکاری همه ادارات در این زمینه شد.
وی از برگزاری برنامه‌های متنوعی در این ایام خبر داد و افزود: برگزاری انواع مسابقات فرهنگی همچون مسابقه مکتوب چرا کتاب نمیخوانیم؟، مسابقه آنلاین، مراسم بزرگداشت «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» و تقدیر از اعضای فعال، نقد کتاب، عضویت رایگان و چندین برنامه متنوع دیگر از برنامه‌های این اداره‌کل می‌باشد.
در ابتدای این جلسه طبق روال جلسات قبل رضا سلیمی نویسنده، مؤلف و منتقد این شهرستان و عضو کمیته نهضت مطالعه مفید به معرفی کتاب "نامیرا" نوشته "صادق کرمیار" پرداخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
کتابخانه فدک

نظرات  (۱)

خیلی ممنون واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
پاسخ:
باسلام
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی