ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ

بر آستـان فرهیختگــی و دانش افروزی

ایســـتگــاه مطالــعه اهل قلم و اندیشه فــــدکـــــ
کتابخانه فدک در ساختمان استیجاری به متراژ 125 متر ،دارای سالن مطالعه ،اتاق مجزاء بخش کودک و بخش مرجع می باشد.
سال تاسیس:1392
جلد منابع: 7061
دارای اینترنت ADSL پرسرعت مجزا برای اعضا.
روزهای مراجعه به کتابخانه فدک فیض آباد،به شرح زیر می باشد.
خانم ها: روزهای زوج - شیفت بعدازظهر
آقایان: روزهای فرد - شیفت صبح
آدرس کتابخانه:همدان- فامنین- فیض آباد
ارتباط با کتابخانه فدک
081-36868237

بایگانی
نویسندگان

در انتخاب منابع اطلاعاتی،مخاطب‌شناسی مهمترین اصل درمعرفی کتاب به دیگران است مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به طرح «کتاب‌خوان» گفت: شناخت کتاب در رابطه با موضوع های مختلف از جمله مسایلی است که یک فرد باید به عنوان کتابخوان در معرفی کتاب رعایت کند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، حجت الاسلام داوود خوش باور با اشاره به اجرای طرح «کتاب خوان» در همدان به منظور اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده گفت: اجرای این طرح در استان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در استان تاثیر گذار است.
وی بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه ضعیف است، اظهار داشت: شناخت مخاطب در معرفی کتاب به افراد از موارد مهمی است که باید در طرح کتاب خوان مورد نظر قرار بگیرد.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه افرادی که کتابی را مطالعه کرده و آن کتاب را برای افراد مفید می دانند باید کتاب های مطالعه شده را نیز به اقشار جامعه معرفی کنند، بیان داشت: برگزاری طرح های مختلف در استان در راستای ترویج کتاب خوانی در جامعه و افزایش سرانه مطالعه در استان تاثیر گذار است.
حجت الاسلام خوش باور ادامه داد: فردی که کتابی را مطالعه کرده می تواند آن را به کتابخانه ها هدیه بدهد تا دیگران نیز از آن استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه افراد باید از وقت خود برای مطالعه استفاده کنند، ابراز داشت: در دسترس قرار دادن کتاب های مناسب در مساجد، معابر، پارک‌ها، مترو و مکان‌های عمومی موقعیت خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان داشت: سایتی برای معرفی کتاب ها و اطلاعات و جزئیات آنها در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم به راحتی به کتاب خوب دسترسی پیدا کنند.
خوش باور بیان داشت: شناخت کتاب در رابطه با موضوع های مختلف از جمله مسایلی است که یک فرد باید به عنوان کتابخوان در معرفی کتاب رعایت کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
کتابخانه فدک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی